Advania er et nordisk IT-selskap som tilbyr et bredt spekter av tjenester innen IT-infrastruktur, skybaserte løsninger, digital transformasjon, Cyber sikkerhet og kunstig intelligens.

Selskapet har en sterk tilstedeværelse i Sverige, Norge, Danmark, Finland, og Island, og fokuserer på å hjelpe virksomheter med å effektivisere og forbedre sine IT-systemer.

Som Customer Success Manager i Advania jobber jeg med å sikre at kundene får mest mulig verdi ut av produktene og tjenestene de har kjøpt. Dette innebærer å forstå kundens behov og utfordringer, og hjelpe dem med å implementere løsninger som kan forbedre deres virksomhet.

Her er noen av de viktigste oppgavene jeg har:

  • Kundeutvikling og mersalg: Utvide tjenesteleveranser, forbedret kundetilfredshet, økte salgsinntekter.
  • Prosjektledelse: Lede kundeteam, håndtere komplekse IT-leveranser, maksimere kundeverdi.
  • Kundehåndtering: Imøtekomme kundens forventninger, navigere komplekse prosjekter, drive verdi gjennom verdikjeden.
  • Administrasjon: Administrere kundekontrakter, fakturering, oppfølging av SLA-brudd.

De dagene jeg ikke pendler til Oslo velger jeg å sitte på InSP. Dette er givende fordi jeg treffer interessante mennesker. InSP har i tillegg moderne arbeidsplasser og møterom som gjør det til et mye bedre alternativ enn å sitte på hjemmekontor.